Uśmiechnięta kobieta w słuchawkach z mikrofonem

Call i Contact Center

Wieloletnie doświadczenie Poczty Polskiej w zakresie wielokanałowej obsługi klientów pozwala oferować usługi Contact Center w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb klientów. Skala świadczonej obsługi umożliwia sprawne realizowanie kampanii na rzecz klientów korporacyjnych oraz elastyczne reagowanie w sytuacjach wzmożonego ruchu komunikacyjnego.

Dodatkowo, posiadamy niezbędną wiedzę i zasoby, dzięki którym z powodzeniem realizujemy procesy dla Spółek Skarbu Państwa oraz sektora publicznego.

Korzyści dla Klienta

  • Check mark

    Wysoka jakość usług

    Wieloletnie doświadczenie, efektywne dopasowanie kanału kontaktu, parametrów Service Level do preferencji i wymagań Klientów

  • Check mark

    Bezpieczeństwo

    Weryfikacja dzwoniącego, nagrywanie rozmów, szyfrowanie komunikatów zwrotnych

  • Check mark

    Optymalizacja kosztów

    Profesjonalna obsługa zlecona na zewnątrz = kontrola oraz redukcja kosztów realizacji zadań

  • Check mark

    Sprawna komunikacja

    Wypracowane procedury profesjonalnego i skutecznego kontaktu z Klientami

  • Check mark

    Elastyczność

    Elastyczne godziny pracy konsultantów umożliwiające poszerzenie obszaru kontaktu z Klientami

  • Check mark

    Gwarancja efektywności

    Stała obsługa przez wykwalifikowaną kadrę konsultantów

Zachęcamy do skorzystania z szerokiej oferty usług Contact Center, które dopasowujemy do indywidualnych potrzeb klientów.

Nasze atuty

nowoczesny wielokanałowy system Contact Center

niski wskaźnik rotacji wśród konsultantów telefonicznych

doświadczony zespół trenerów wewnętrznych

wypracowane i udoskonalane procedury kontaktu

akceptacja miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych

obsługa w języku angielskim

Młody mężczyzna z laptopem na kolanach siedzi wygodnie w fotelu i z uśmiechem spogląda w kierunku widza.

e-Polecony

Cyfrowy świat w Twoim zasięgu.

Sprawdź

Usługi Contact Center

  • Check mark

    Wygodna infolinia

    Dedykowany numer infolinii do obsługi klientów umożliwia nawiązywanie trwałych relacji. Pytania dotyczące produktów lub usług, bieżąca obsługa zamówień – zewnętrzne Call Center nie tylko usprawni proces kontaktu, ale też podniesie prestiż firmy i wzmocni jej wizerunek. W ramach obsługi infolinii udzielamy pełnej informacji na temat oferty i produktów oraz przyjmujemy zamówienia na usługi.

  • Check mark

    Skuteczna sprzedaż

    Zrealizujemy skuteczną komunikację handlową – od wstępnego przedstawienia oferty, przez omówienie jej szczegółów, aż po zawarcie umowy lub organizację spotkania z przedstawicielem handlowym.

  • Check mark

    Niezbędne wsparcie sprzedaży

    Contact Center może pełnić funkcję pomocniczą, wzmacniając pion handlowy firmy w wybranych obszarach. Zewnętrzne wsparcie sprzedaży umożliwia jednoczesne obniżenie kosztów oraz podniesienie standardów obsługi. To nie tylko sprawne zarządzanie relacjami z klientami, to także możliwość przyspieszenia procesu obsługi reklamacji.

  • Check mark

    Sprawne zarządzanie należnościami

    Usystematyzowany, wielokanałowy proces polubownego kontaktu z klientami zalegającymi z opłatami nie tylko wspiera płynność finansową firmy, ale też usprawnia i ułatwia komunikację. Umożliwia redukcję kosztów i zapobiega powstawaniu przeterminowanych należności. Wspieramy firmę w udzielaniu klientom informacji na temat wystawionych faktur lub stanu zadłużenia, wskazujemy sposoby spłaty, przeprowadzamy proces negocjacji z dłużnikami, monitorujemy płatności.

Telefoniczne badania marketingowe

Telefoniczne badania marketingowe

Badania marketingowe to narzędzie wykorzystywane powszechnie podczas planowania strategii czy wyznaczania kierunków działania. Umożliwia lepsze profilowanie produktów i usług, a także kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, która potrafi elastycznie reagować na potrzeby rynku. Oferujemy wsparcie w zakresie przygotowania badania, przeprowadzenie ankiet telefonicznych oraz rejestrację danych w systemie. Na życzenie klienta dokonujemy analizy pozyskanych wyników badania. Zaplanujemy wspólnie kampanie produktów i usług w CENTRUM DIRECT MAIL Poczty Polskiej.

Wsparcie HELP Desk i SERVICE Desk

Odpowiednio przygotowani konsultanci Contact Center mogą służyć szybką pomocą techniczną lub merytoryczną, przejmując wszystkie obszary niezbędnego i oczekiwanego przez klientów wsparcia i obsługi posprzedażowej. Udzielamy porad technicznych, przyjmujemy zgłoszenia i rejestrujemy, prowadzimy monitoring zaistniałych procesów.

Usługi Contact Center dopasowujemy do potrzeb klienta. To klient wybiera:

  • Kanał kontaktu (telefon, sms bądź e-mail)
  • Rodzaj kampanii in/out (przychodzący/inbound oraz wychodzący/outbound)
  • Język obsługi (polski lub angielski)
  • Wskaźnik Service Level
  • Średni czas połączenia
  • Założony ruch na kampanii in/out
  • Godziny dostępności infolinii
  • Zasady weryfikacji klientów na podstawie wybranych danych
  • Sposób rozwiązywania incydentów zgłoszonych przez klientów
  • Format i zawartość raportów oraz termin ich wykonania
Biurko, na którym leży laptop i kalkulator oraz stoi kubek. Przy biurku siedzie człowiek, który robi obliczenia i zapisuje dane w notesie.

Procesowanie gotówki na najwyższym poziomie.

Sprawdź