Osoby prowadzące działalność handlową stojące w drzwiach punktów z napisem otwarte

Zostań Partnerem Poczty Polskiej – razem osiągniemy więcej !

Dołącz do ogólnopolskiej sieci jednej z najsilniejszych i najbardziej rozpoznawalnych marek w kraju.
Poczta Polska to połączenie bogatej tradycji z nowoczesnymi rozwiązaniami logistycznymi, kurierskimi i cyfrowymi.

Współpraca z nami to realna szansa na rozwój Twojego biznesu. Nasz system partnerski pozwoli Ci rozszerzyć ofertę usług, przyciągnąć nowych klientów i zwiększyć sprzedaż.

Otwórz Punkt Partnerski i zyskaj:

Portret radosnego młodego menedżera ściskającego dłoń nowemu pracownikowi
  • atrakcyjną prowizję od sprzedawanych usług listowych, kurierskich, finansowych oraz towarów,
  • bogatszą ofertę oraz zadowolenie i lojalność dotychczasowych klientów,
  • więcej nowych klientów korzystających z Twoich usług i wzrost sprzedaży,
  • przewagę konkurencyjną na lokalnym rynku,
  • sprawdzonego partnera z rozpoznawalną marką u Twojego boku.

2000+ Agencji i rośniemy dalej

 

Współpracują z nami sklepy spożywcze, stacje benzynowe, drogerie, księgarnie, biura podróży, a także wiele innych punktów handlowo-usługowych.

0 +
w miastach wojewódzkich
0 +
w innych miastach
0 +
na terenach wiejskich
0 %
działa z nami ponad 10 lat

Czego oczekujemy od Ciebie:

Uśmiechnięta kelnerka w uniformie odpoczywająca podczas przerwy w pracy, stojąca przy barze z nowoczesnym tabletem, korzystająca z połączenia Wi-Fi do rozmów z kolegami; portret baristki uśmiechającej się do kamery
  • lokalu z łatwym dostępem, dobrym dojazdem
    i parkingiem,
  • dodatkowej wolnej przestrzeni biznesowej
    (5 m² plus powierzchnia magazynowa),
  • godzin otwarcia przyjaznych klientowi,
  • otwartości i nastawienia na rozwój biznesu,
  • zaangażowania i przyjaznych relacji z klientami.

Co od nas otrzymujesz

Właściciele małych firm i sprzedawcy internetowi cieszą się z napływających zamówień od klientów online. Koncepcja zakupów przez Internet
  • atrakcyjne wynagrodzenie zależne o wyników sprzedaży,
  • niezbędne wyposażenie,
  • elementy wizualizacji zewnętrznej i wewnętrznej,
  • profesjonalne szkolenia,
  • pomoc techniczną,
  • indywidualne wsparcie sprzedażowe,
  • udział w akcjach promocyjnych i kampaniach informacyjno-marketingowych,
  • regularną komunikację i informacje, np. na temat nowych, atrakcyjnych produktów.
infografika z krokami założenia agencji

Zostań częścią silnego, ambitnego zespołu, nastawionego na rozwój biznesu.

Wyślij zgłoszenie

Edyta Jankowska, Agencja Pocztowa w Warszawie
Dzięki szerokiemu wachlarzowi usług – od przesyłek po produkty finansowe – zwiększamy ruch w placówce, co przekłada się na wzrost sprzedaży również w innych obszarach działalności, takich jak handel detaliczny czy usługi lokalne. Klient, który przychodzi nadać paczkę, często przy okazji robi zakupy lub korzysta z dodatkowych usług. To naturalne poszerzenie biznesu, które nie wymaga dużych inwestycji, a przynosi konkretne efekty.
Tomasz Kępa, Agencja Pocztowa w Częstochowie
Współpraca z Pocztą Polską to prestiż i stabilność, które trudno przecenić w lokalnym biznesie. Ludzie chętniej korzystają z usług, które znają i którym ufają. Dzięki niej moja agencja zyskała wiarygodność, rozpoznawalność i stabilny rozwój.
Gabriela Kowalewska, Agencja Pocztowa w Zambrowie
Rozpoczęcie współpracy z Pocztą Polską okazało się dużo prostsze, niż się spodziewałam. Od samego początku otrzymałam kompleksowe wsparcie – zarówno w zakresie organizacyjnym, jak i technicznym. Pomoc w przygotowaniu lokalu, dostarczenie niezbędnego wyposażenia, szkolenia oraz materiały informacyjne – wszystko było dobrze zorganizowane i dostępne.
Krystyna Rzepecka, Agencja Pocztowa w Szczytnie
Prowadzenie agencji pod szyldem Poczty Polskiej to ogromny atut. Dla mojej agencji współpraca z tak rozpoznawalnym partnerem to ogromna wartość – klienci od razu wiedzą, że mogą liczyć na profesjonalizm, bezpieczeństwo i wysoką jakość usług.
Nikodem Wlazłowski, Agencja Pocztowa w Sopocie
Mam stały kontakt z opiekunem regionalnym, dostęp do aktualnych informacji, a także możliwość korzystania z systemów wsparcia technicznego. Dzięki temu mogę skupić się na obsłudze klientów i rozwijaniu biznesu, mając pewność, że Poczta Polska stoi za mną jako solidny partner. Dzięki dobrej współpracy czuję się pewnie w prowadzeniu agencji, nawet jeśli wcześniej nie miałem doświadczenia.
Agnieszka Przekwas, Agencja Pocztowa w Strzelcach Krajeńskich
Rozpoznawalność Poczty Polskiej działa jak magnes – przyciąga klientów, którzy szukają sprawdzonych rozwiązań, a jednocześnie buduje wiarygodność całego punktu. Dzięki temu łatwiej jest rozwijać inne obszary działalności, bo zaufanie do marki przekłada się na zaufanie do miejsca, w którym jest ona obecna.
Kinga Stefańska, Agencja Pocztowa w Dalikowie
Prowadzenie agencji pocztowej pozwoliło mi rozwinąć własny biznes i zwiększyć jego rozpoznawalność w okolicy. Dzięki współpracy z Pocztą Polską mogę prowadzić nowoczesny, wielofunkcyjny punkt usługowy, który odpowiada na potrzeby mieszkańców i jednocześnie zapewnia mi stabilność finansową.
Anna Świgoniak, Agencja Pocztowa w Krakowie
Współpraca z Pocztą Polską to dla naszej agencji realne korzyści finansowe. Dzięki stabilnym umowom i regularnym wpływom z tytułu świadczonych usług pocztowych, mamy pewność comiesięcznych przychodów. Możliwość oferowania szerokiego wachlarza usług listowych, paczkowych i finansowych oraz atrakcyjnych towarów handlowych przyciąga nowych klientów i zwiększa obroty. To partnerstwo, które naprawdę się opłaca