Strona główna » Biznes » Korespondencja » Odbiór z siedziby klienta – Poczta Firmowa < powrót

Odbiór z siedziby klienta – Poczta Firmowa

Share on Facebook

Wysyłając duże ilości korespondencji firmowej, wcale nie musisz chodzić na pocztę – poczta może przyjść do Ciebie! Poczta Firmowa to usługa, w ramach której cała korespondencja wraz z dokumentami nadawczymi oraz zestawienie przesyłek  zostanie odebrana np. z siedziby Twojej firmy (w wyznaczonych przez Ciebie dniach i godzinach), a następnie przekazana do wysyłki w urzędzie pocztowym.

Ceny

Stała, miesięczna opłata za usługę uzależniona będzie jedynie od liczby wysyłek w tygodniu. Sprawdź opłaty za daną częstotliwość odbioru w cenniku:

cennik za usługę POCZTA FIRMOWA – obowiązuje od 8 marca 2021 roku.

cennik za usługę POCZTA FIRMOWA – obowiązuje do 31 lipca 2021 roku dla umów zawartych do 7 marca 2021 roku.

 

Ze szczegółowymi warunkami świadczenia usługi możesz zapoznać się w regulaminie.

 

Dowiedz się więcej!

Konsultanci naszej infolinii są do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-20.00:

801 333 444  z telefonów stacjonarnych (opłata wg cennika operatora),
(+48) 438 420 600 z telefonów komórkowych oraz z telefonów stacjonarnych krajowych i zagranicznych (opłata wg cennika operatora).