Strona główna » Poczta Polska nagrodzona za zarządzanie kapitałem ludzkim < powrót

Poczta Polska nagrodzona za zarządzanie kapitałem ludzkim

Aktualność z dnia: 16.12.2019
Share on Facebook

Poczta Polska zdobyła certyfikat HR Najwyższej Jakości za rozwiązania dotyczące adaptacji zawodowej oraz została wyróżniona w konkursie HR Dream Team 2019 za ubiegłoroczną Ogólnopolską Świąteczną Kampanię Rekrutacyjną realizowaną pod hasłem „Sprezentuj sobie pracę!”.

Już po raz kolejny Poczta Polska została wyróżniona certyfikatem przyznawanym przez Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami firmom o najwyższych standardach zarządzania kapitałem ludzkim. Certyfikat przyznawany jest za działania HR-owe firm w różnych obszarach: rozwoju pracowników, rekrutacji, systemu motywacyjnego oraz wynagradzania, komunikacji wewnętrznej, społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) czy budowania marki pracodawcy (Employer Branding).

Wyróżniony w tym roku projekt Poczty Polskiej dotyczy rozwiązań w obszarze adaptacji zawodowej. Nowe zasady adaptacji są jednym z działań, które mają na celu, m.in.: utrzymanie nowo zatrudnionych pracowników oraz udzielenie im szerokiego wsparcia w pierwszych dniach zatrudnienia. Tym, co wyróżnia nasz projekt adaptacyjny na tle innych pracodawców jest zastosowanie jednolitych rozwiązań w całej Spółce.

W ramach konkursu HR Dream Team 2019 zgłoszono 101 projektów z 66 organizacji. Poczta Polska znalazła się w 10 najwyższej ocenionych firm. Wśród nich były m.in. Empik, PwC, Capgemini czy Deloitte Poland. Poczta Polska otrzymała wyróżnienie w kategorii „Skuteczna i przyjazna rekrutacja kandydatów” za ubiegłoroczną Ogólnopolską Świąteczną Kampanię Rekrutacyjną realizowaną pod hasłem „Sprezentuj sobie pracę!”.

Chcąc zapewnić ciągłość procesów logistycznych w czasie szczytu świątecznego, założeniem Poczty Polskiej było zatrudnienie dodatkowo ponad 1 tys. osób do pracy sezonowej, a także zapełnianie bieżących wakatów na stanowiska wykonawcze. Dodatkowym celem kampanii była realizacja działań Employer Branding zwiększających świadomość kandydatów nt. marki Poczty Polskiej, jako dobrego pracodawcy. Dzięki szerokiemu zakresowi działań, w ciągu 3 miesięcy udało się zatrudnić prawie 3,7 tys. osób.

Przyznane Poczcie Polskiej nagrody umacniają wizerunek naszej Spółki jako dobrego, rzetelnego i wiarygodnego pracodawcy, a działania realizowane w zakresie nagrodzonych projektów są potwierdzeniem zarówno dla Poczty Polskiej oraz potencjalnych kandydatów  do pracy, że stosowane przez nas rozwiązania w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim są profesjonalne i skuteczne.