Strona główna » Biznes » Usługi back-office < powrót

Usługi back-office

Share on Facebook

Poczta Polska realizuje procesy back-office bazując na wieloletnim doświadczeniu w obsłudze jednostek własnych, Spółek Grupy Kapitałowej oraz Klientów. Zarządzamy dokumentacją korzystając z nowoczesnych rozwiązań pozwalających dostosować obsługę do indywidualnych potrzeb Klientów – począwszy od digitalizacji i tworzenia baz danych, przechowywania oraz archiwizacji, porządkowania, udostępniania dokumentacji, a także jej niszczenia lub przekazywania do Archiwum Państwowego. Wspieramy obsługę procesów profesjonalnym Contact Center. Świadczymy usługi na terenie całego kraju. Posiadamy zaplecze techniczne, systemowe i logistyczne.

Korzyści dla klienta

 

Skorzystaj z naszej szerokiej oferty usług back-office, które dopasujemy do Twoich potrzeb:

Archiwizacja dokumentów – kompleksowo zarządzamy dokumentacją – przechowujemy, udostępniamy, porządkujemy oraz przyjmujemy w depozyt.

Niszczenie dokumentów i nośników danych – realizujemy proces począwszy od odbioru dokumentacji i nośników danych z siedziby klienta, poprzez ich przemieszczanie, aż do trwałego zniszczenia i recyklingu.

Digitalizacja – oferujemy kompleksowe przetwarzanie dokumentacji papierowej w formę elektroniczną – skanowanie, przetwarzanie, udostępnianie obrazów dokumentów.

Contact Center – usługę dostosowujemy do indywidualnych potrzeb i wymagań Klientów. Realizujemy kampanie na rzecz Klientów korporacyjnych oraz Spółek Skarbu Państwa.

Z pełnym zakresem naszych usług możesz zapoznać się tutaj.

 

Dowiedz się więcej!
Konsultanci naszej infolinii są do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-20.00:

801 333 444  z telefonów stacjonarnych (opłata wg cennika operatora),
(+48) 438 420 600 z telefonów komórkowych oraz z telefonów stacjonarnych krajowych i zagranicznych (opłata wg cennika operatora).
 Należy wybrać cyfrę 3.