Strona główna » Biznes » Wysyłka towarów » Zwroty < powrót

Zwroty

Co zrobić, gdy Klient Twojego sklepu zmienił zdanie i chce oddać zakupy? Chcesz wiedzieć, jak dobrze zorganizować przyjmowanie zwrotów? Skorzystaj z usługi  eZwroty i dowiedz się, co możesz zaproponować swoim Klientom.

znakzapytaniaCzym są eZwroty?

eZwroty to usługa oparta na formularzu on-line, która da Twoim klientom możliwość bezpiecznego i bezproblemowego zwrotu. A przesyłkę ze zwróconym towarem będzie mógł nadać w jednej z ponad 4500 placówek Poczty Polskiej. Ty zyskujesz nie tylko kontrolę nad procesem zwrotu produktów, ale także zaufanie swojego klienta.

 

lupaJakie możliwości daje umowa na eZwroty?

Dzięki usłudze eZwrot zyskujesz kontrolę nad liczbą zwracanych towarów, masz pewność, że wszystkie przesyłki dotrą do Ciebie w gwarantowanym terminie. Gdy podpiszesz z nami umowę zyskujesz konkurencyjne warunki cenowe oraz własny panel w aplikacji Elektronicznego Nadawcy umożliwiający m.in. wybór rodzaju przesyłki, jaką mogą zwracać do Ciebie towary kupujący.

 

drukarkaDodaj etykietę zwrotną do zamówienia klienta

Chcesz jeszcze bardziej ułatwić zwrot swojemu klientowi? Możesz dodać nalepkę zwrotną od razu do przesyłki wysłanej do niego. Dzięki temu klient będzie musiał tylko zapakować towar, nakleić nalepkę i nadać paczkę w najbliższej placówce pocztowej.

 

apiIntegracja przez Web API

Możesz także bezpośrednio na swojej stronie umieścić formularz do zwracania towarów dla klientów, a wszystkie zwroty klientów będą rejestrowane automatycznie na Twoje konto.

 

Zgłoś swój sklep do bazy eSklepów

Wypróbuj eZwroty przed podpisaniem umowy z nami. Zgłoś swój sklep do bazy i zobacz jak na te opcję zareagują Twoi klienci. Wystarczy, że wypełnisz formularz i potwierdzisz chęć dodania Twojego sklepu do bazy eZwrotów. Twoi klienci będą generować nalepki zwrotne przez formularz i opłacać je przy nadaniu w placówce pocztowej.

ZGŁOŚ SWÓJ SKLEP