Co zrobić, gdy Klient Twojego sklepu zmienił zdanie i chce oddać zakupy? Chcesz wiedzieć, jak dobrze zorganizować przyjmowanie zwrotów? Skorzystaj z usługi eZwroty i dowiedz się, co możesz zaproponować swoim Klientom.
Czym są eZwroty?
eZwroty to usługa oparta na formularzu on-line, która da Twoim klientom możliwość bezpiecznego i bezproblemowego zwrotu. A przesyłkę ze zwróconym towarem będzie mógł nadać w jednej z ponad 4500 placówek Poczty Polskiej. Ty zyskujesz nie tylko kontrolę nad procesem zwrotu produktów, ale także zaufanie swojego klienta.
Jakie możliwości daje umowa na eZwroty?
Dzięki usłudze eZwrot zyskujesz kontrolę nad liczbą zwracanych towarów, masz pewność, że wszystkie przesyłki dotrą do Ciebie w gwarantowanym terminie. Gdy podpiszesz z nami umowę zyskujesz konkurencyjne warunki cenowe oraz własny panel w aplikacji Elektronicznego Nadawcy umożliwiający m.in. wybór rodzaju przesyłki, jaką mogą zwracać do Ciebie towary kupujący.
Dodaj etykietę zwrotną do zamówienia klienta
Chcesz jeszcze bardziej ułatwić zwrot swojemu klientowi? Możesz dodać nalepkę zwrotną od razu do przesyłki wysłanej do niego. Dzięki temu klient będzie musiał tylko zapakować towar, nakleić nalepkę i nadać paczkę w najbliższej placówce pocztowej.
Integracja przez Web API
Możesz także bezpośrednio na swojej stronie umieścić formularz do zwracania towarów dla klientów, a wszystkie zwroty klientów będą rejestrowane automatycznie na Twoje konto.
Zgłoś swój sklep do bazy eSklepów
Wypróbuj eZwroty przed podpisaniem umowy z nami. Zgłoś swój sklep do bazy i zobacz jak na te opcję zareagują Twoi klienci. Wystarczy, że wypełnisz formularz i potwierdzisz chęć dodania Twojego sklepu do bazy eZwrotów. Twoi klienci będą generować nalepki zwrotne przez formularz i opłacać je przy nadaniu w placówce pocztowej.