Elektroniczne potwierdzenie odbioru stanowi wygodną alternatywę dla papierowej, tradycyjnej formy pokwitowania, wystawianego dla przesyłek poleconych i przesyłek firmowych poleconych. Polega na doręczeniu przesyłki na podstawie zapisu przesyłki w systemie teleinformatycznym oraz złożeniu podpisu przez odbiorcę na urządzeniu mobilnym – tablecie.
Korzystanie z Elektronicznego Potwierdzenia Odbioru możliwe jest:
- poprzez integrację systemu nadawcy z internetową aplikacją Poczty Polskiej albo
- w ramach internetowej apliakacji poprzez nadanie, a następnie pobieranie informacji o EPO dla danej przesyłki.
Wystarczy wprowadzić do systemu wykaz nadawanej korespondencji, oznaczyć przesyłki napisem „POLECONA – E” – informacja o ich doręczeniu, awizowaniu albo zwrocie zostanie przekazana do nadawcy w formie elektronicznej.
Już dziś możesz zarejestrować się do naszej internetowej aplikacji, która pozwoli Ci łatwiej i szybciej nadawać korespondencję.
Dowiedz się więcej!
Konsultanci naszej infolinii są również do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-20.00:
W ramach Elektronicznego Potwierdzenia Odbioru otrzymasz informacje zawierające:
- datę doręczenia przesyłki,
- imię i nazwisko odbiorcy,
- datę i miejsce pozostawienia awiza wraz z informacją o terminie odbioru,
- datę pozostawienia powtórnego awiza wraz z informacją o terminie jej odbioru,
- miejsce przechowywania awizowanej przesyłki,
- powód zwrotu (niedoręczenia) przesyłki,
- datę zwrotu przesyłki.
Elektroniczne Potwierdzenie Odbioru jest realizowane na podstawie zawartej z Klientem pisemnej umowy.