Mailing targetowany

Spersonalizuj swoją kampanię z MAILINGIEM Targetowanym!
Dotrzyj bezpośrednio do właściwych odbiorców z dopasowanym przekazem. To najskuteczniejsza forma marketingu bezpośredniego – buduj trwałe relacje z klientami w całej Polsce!.

Jak to działa

Tarcza ze strzałą w środku
  • Przygotuj przesyłki
    Zbierz minimum 30 spersonalizowanych przesyłek z materiałami marketingowymi, reklamowymi, promocyjnymi lub próbkami produktów,
  • Wyróżnij swoją przesyłkę
    Na opakowaniach możesz umieścić hasła, grafiki reklamowe lub logo firmy, aby wzmocnić rozpoznawalność marki,
  • Nadaj w placówce Poczty Polskiej
    Nadaj przesyłki we wskazanej w umowie placówce pocztowej,
  • Dotrzyj do konkretnych odbiorców
    MAILING Targetowany trafia bezpośrednio do wskazanych adresatów, zwiększając skuteczność Twoich działań komunikacyjnych,
  • My zajmiemy się doręczeniem
    Zapewniamy sprawne przemieszczenie i dostarczenie przesyłek – w terminie do 4 dni roboczych lub zgodnie z ustaleniami w umowie.

Dlaczego warto wybrać MAILING Targetowany Poczty Polskiej?

Wygoda nadania

skorzystaj z dowolnie wybranej placówki pocztowej i wskaż ją w umowie

Większa skuteczność

wysyłaj materiały reklamowe i promocyjne bezpośrednio do konkretnych odbiorców w całym kraju

Korzyści finansowe

odlicz podatek VAT i skorzystaj z bezpłatnych zwrotów w przypadku niedoręczenia przesyłki

grupa ludzi trzymajaca ręce w górze

Informacje o usłudze

Sprawdź szczegóły

Jak skorzystać z usługi

Zawartość

Wszelkiego rodzaju materiały promocyjne, informacje o ofertach handlowych, towarach i usługach, materiały reklamowe, gazety, katalogi itp.

Wymiary

Maksymalne wymiary: suma długości, szerokości i wysokości przesyłki nie może przekroczyć 900 mm, a długość 600 mm.

Minimalne wymiary strony adresowej wynoszą 90 x 140 mm.

Masa

Maksymalna masa pojedynczej przesyłki wynosi 2000 g.

Nadanie

Mailing Targetowany można nadać w placówce pocztowej, która została wyznaczona w umowie określającej szczegółowe warunki realizacji usługi i cenę za usługę.

Materiały reklamowe powinny być opatrzone adresem i oznaczone zgodnie z wymogami określonymi w Regulaminie lub umowie.

Minimalna liczba przesyłek w jednorazowym nadaniu: 30 szt.

Terminy doręczenia

Kalendarz
standard

w ciągu 4 dni roboczych po dniu nadania

Wysokość i zasady uiszczania opłat określone są w Umowie.

Ostateczna wysokość opłaty zależy od ustalonego sposobu realizacji usługi oraz uzgodnionych warunków współpracy.

Regulamin
Pobierz
Młody mężczyzna uśmiechnięty spogląda w kierunku widza.

e-Polecony

Cyfrowy świat w Twoim zasięgu.

Sprawdź