Reklama produktowa

Promuj swoje produkty z REKLAMĄ Produktową!!
Dotrzyj do klientów bezpośrednio w placówkach Poczty Polskiej w całym kraju. To skuteczny sposób na prezentację materiałów reklamowych tam, gdzie codziennie pojawiają się tysiące potencjalnych odbiorców Twojej oferty.

Jak to działa

  • Przygotuj materiały reklamowe
    Przekaż do Poczty Polskiej swoje ulotki, broszury lub inne materiały promujące produkty i usługi.
  • Wybierz placówki
    Określ w umowie, w których placówkach pocztowych materiały będą wydawane klientom.
  • Dopasuj grupę odbiorców
    Twoja reklama może być kierowana do wszystkich odwiedzających placówkę lub według kryterium płci.
  • Ustal termin dystrybucji
    Materiały reklamowe są wydawane klientom do 30 dni kalendarzowych lub w innym terminie określonym w umowie.

Dlaczego warto wybrać Reklamę Produktową Poczty Polskiej?

Szeroki zasięg

dotrzesz do tysięcy klientów odwiedzających placówki pocztowe w całym kraju

Większe możliwości promocji

przekaż próbki produktów lub materiały informacyjne bezpośrednio do odbiorców

Bez dodatkowych kosztów

pozyskaj nowych klientów bez konieczności tworzenia i utrzymywania własnej bazy adresowej

grupa ludzi trzymajaca ręce w górze

Informacje o usłudze

Sprawdź szczegóły

Jak skorzystać z usługi

Zawartość

Druki reklamowe, próbki towarów, katalogi, itp.

Wymiary

Maksymalne wymiary: wysokość 20 mm, długość 325 mm, szerokość 230 mm.

Masa

Maksymalna masa materiału reklamowego wynosi 500 g.

Nadanie

Materiał reklamowy dostarczasz do placówki pocztowej wskazanej w umowie.

Materiały reklamowe powinny być zebrane w maksymalnie 10-kilogramowe pakiety i opatrzone adresem właściwej placówki oddawczej.

Terminy dystrybucji

Kalendarz
standardowy

do 30 dni kalendarzowych

umowne

indywidualny czas realizacji

Masa

Opłata netto(PLN)

Opłata brutto ( zawiera 23% VAT)

do 50 g

0,20

0,25

ponad 50 do 250g

0,26

0,32

ponad 250 do 500g

0,30

0,37

Cennik odnosi się do standardowej oferty usługi określonej w regulaminie. W przypadku indywidualnych potrzeb i oczekiwań (np. odbiegającego od standardu wymiaru materiału reklamowego, terminu jego wydawania czy kryterium doboru grupy docelowej) zasady realizacji usługi i indywidualne stawki cenowe określane są w umowie).

Cennik
Pobierz
Regulamin
Pobierz
Młody mężczyzna uśmiechnięty spogląda w kierunku widza.

e-Polecony

Cyfrowy świat w Twoim zasięgu.

Sprawdź