Strona główna » Biznes » Korespondencja » Odbiór z siedziby klienta – Poczta Firmowa < powrót

Odbiór z siedziby klienta – Poczta Firmowa

Share on FacebookShare on Google+

Wysyłając duże ilości korespondencji firmowej, wcale nie musisz chodzić na pocztę – poczta może przyjść do Ciebie! Poczta Firmowa to usługa, w ramach której cała korespondencja wraz z dokumentami nadawczymi zostanie odebrana np. z siedziby Twojej firmy (w wyznaczonych przez Ciebie dniach i godzinach), a następnie przekazana do wysyłki w urzędzie pocztowym. Stała, miesięczna opłata za usługę uzależniona będzie jedynie od liczby wysyłek w tygodniu.

Dowiedz się więcej!
Konsultanci naszej infolinii są do Twojej dyspozycji od pon. do pt. w godz. 8.00-20.00:

801 333 444 (opłata jak za połączenie lokalne)
(+48) 43 842 06 00 (dla dzwoniących z telefonów komórkowych i z zagranicy; opłata wg cennika operatora).