Strona główna » Usługi Contact Center < powrót

Usługi Contact Center

Usługi Contact Center dopasowujemy do potrzeb klienta. To klient wybiera:

  • kanał kontaktu (telefon, sms bądź e-mail),
  • rodzaj kampanii in/out (przychodzący/inbound oraz wychodzący/outbound),
  • język obsługi (polski lub angielski),
  • wskaźnik Service Level,
  • średni czas połączenia,
  • założony ruch na kampanii in/out
  • godziny dostępności infolinii,
  • zasady weryfikacji klientów na podstawie wybranych danych,
  • sposób rozwiązywania incydentów zgłoszonych przez klientów,
  • format i zawartość raportów oraz termin ich wykonania.

Dowiedz się więcej!
Konsultanci naszej infolinii są do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-20.00:

(+48) 438 420 600 z telefonów komórkowych oraz z telefonów stacjonarnych krajowych i zagranicznych (opłata wg cennika operatora).

Należy wybrać cyfrę 3.