Usługi Contact Center dopasowujemy do potrzeb klienta. To klient wybiera:
- kanał kontaktu (telefon, sms bądź e-mail),
- rodzaj kampanii in/out (przychodzący/inbound oraz wychodzący/outbound),
- język obsługi (polski lub angielski),
- wskaźnik Service Level,
- średni czas połączenia,
- założony ruch na kampanii in/out
- godziny dostępności infolinii,
- zasady weryfikacji klientów na podstawie wybranych danych,
- sposób rozwiązywania incydentów zgłoszonych przez klientów,
- format i zawartość raportów oraz termin ich wykonania.
Dowiedz się więcej!
Konsultanci naszej infolinii są do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-20.00:
(+48) 438 420 600 z telefonów komórkowych oraz z telefonów stacjonarnych krajowych i zagranicznych (opłata wg cennika operatora).
Należy wybrać cyfrę 3.