Strona główna » Dzień Matki, Dzień Dziecka – ruszamy z kampanią reklamową usługi Pocztex < powrót

Dzień Matki, Dzień Dziecka – ruszamy z kampanią reklamową usługi Pocztex

Aktualność z dnia: 19.05.2023

19 maja wystartuje kolejna w tym roku kampania reklamowa usługi kurierskiej Pocztex i potrwa do 4 czerwca br. Reklamę będzie można zobaczyć na wielkoformatowych ekranach LED w przestrzeni miejskiej oraz w internecie i social mediach.

Głównym celem kampanii jest wzrost sprzedaży, wzmocnienie wizerunku, zbudowanie świadomości w grupie docelowej oraz zachęcenie do korzystania z usługi Pocztex.

Hasło kampanii:  „Mama się ucieszy”, „Dziecko się ucieszy”  – „Wysyłaj i odbieraj. Blisko, szybko i wygodnie” jest komunikatem utrzymanym w ciepłym, emocjonalnym klimacie, niosącym wiele pozytywnych skojarzeń, w połączeniu z atrybutami usługi jak wygoda nadania/odbioru, szybkość i bliskość dostaw oraz wybór dogodnego sposobu nadania i odbioru przesyłek. Obie linie kreatywne utrzymane są w ciepłym klimacie i mają podobny przekaz w warstwie tekstowej, z którego wynika radość obdarowanej osoby oraz fakt, że dostawa prezentu odbyła się dzięki usłudze Pocztex.

Kampania Pocztexu będzie realizowana przy wykorzystaniu nowoczesnej komunikacji w przestrzeni miejskiej. Kreacje będą wyświetlane na spektakularnych, wielkoformatowych ekranach, kurtynach LED, wolnostojących podświetlanych ekranach zlokalizowanych w najbardziej ruchliwych punktach aglomeracji miejskich, jak również na dworcach kolejowych i w galeriach handlowych. Łącznie zaplanowanych jest 281 zróżnicowanych nośników wielkoformatowych zlokalizowanych w różnych miastach w Polsce. Reklama emitowana na tych nośnikach ma dynamiczną formę, przez co skutecznie wpływa na zainteresowanie odbiorcy. Według szacunków, reklama Pocztex-u zostanie wyświetlona blisko 720 tys. razy.

Kampania równolegle będzie toczyła się w internecie i social mediach. Działania mające na celu budowanie zasięgu i wzrost świadomości marki Pocztex, a także zwiększenie ruchu na stronie pocztex.pl, będą prowadzone w oparciu o narzędzia precyzyjnego targetowania jak: Programatic, Google Search, Google GDN. Ponadto będą prowadzone działania Performance w serwisach z tematycznych z kategorii: porównywarki; promocje; kupony/rabaty ecommerce jak: nokaut.pl; okazje.info.pl; okazjum.pl; skapiec.pl; sprzedajemy.pl; taniomania.pl; wydawajdobrze.com; alepromocje.pl; tipli.pl itp., a także na platformach zakupowych: Allegro, OLX, Vinted itp. Uwzględnione zostały również intensywne działania emisji reklam display w mediach społecznościowych – Facebook, Instagram. Kampania digitalowa wygeneruje ponad 60 mln. odsłon.