Strona główna » Nowy sposób odbioru paczek w sklepach Żabka < powrót

Nowy sposób odbioru paczek w sklepach Żabka

Aktualność z dnia: 15.05.2020

poczta_polska_odbior_w_punkcie_12_Sieć Żabka dostępna w ramach Odbioru w PUNKCIE Poczty Polskiej z myślą o bezpieczeństwie klientów zmienia zasady usługi wydawania paczek. Podczas wydawania przesyłek, kasjer poprosi odbierającego o kod, który samodzielnie wprowadzi na kasie. To nowe rozwiązanie wprowadzone w systemie ma na celu ochronę korzystających z punktów odbioru w sklepach Żabka i ograniczenie ich kontaktu z terminalem płatniczym podczas wprowadzania PINu.

Konsumenci mogą odbierać przesyłki w jednym z ponad 6100 sklepów Żabka – we wszystkich został wprowadzony nowy system wpisywania kodu. Sieć jednocześnie zachęca, aby w związku z epidemią koronawirusa, łączyć odebranie paczki i wizytę w sklepie z zakupami najpotrzebniejszych produktów, tak aby ograniczyć konieczność ponownego wychodzenia z domu.

Poczta Polska wspólnie z partnerami wprowadziła dodatkowe środki ochrony oraz zmiany w procesie odbioru paczek, które mają na celu zwiększenie bezpieczeństwa pracowników oraz klientów korzystających z usługi Odbiór w PUNKCIE. Obecnie wszystkie przesyłki paczkowe i kurierskie można odbierać bez pokwitowania.

Główną zaletą  usługi Odbiór w Punkcie jest jej elastyczność. Klient sam podejmuje decyzję kiedy i gdzie odbierze swoją przesyłkę. Może to zrobić przy okazji tankowania samochodu, kupowania prasy czy robiąc codzienne zakupy w sklepach Żabka.

Wszystkie aktualności dotyczące sieci punktów odbioru, godziny ich pracy oraz mapę punktów można znaleźć na stronie odbiorwpunkcie.poczta-polska.pl.