Nadajesz paczkę – ubezpiecz ją na wypadek zaginięcia, uszkodzenia lub ubytku w przesyłce. Dzięki niewielkiej opłacie w przypadku szkody wypłacone środki pozwolą zrekompensować utratę lub zniszczenie przesyłanych przedmiotów.
Dlaczego warto?
1. Atrakcyjna cena – już od 1 zł.
2. Wysoka suma ubezpieczenia – do 50 000 zł dla Klientów indywidualnych.
3. Oszczędność czasu – łatwy i szybki proces ubezpieczenia.
4. Godne zaufania – AGRO Ubezpieczenia – Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych szybko i sprawnie wypłaci należne odszkodowanie.
Jak to działa?
Z ubezpieczenia możesz skorzystać nadając następujące przesyłki: Pocztex, EMS oraz Krajowa Paczka Pocztowa.
Ochrona ubezpieczeniowa trwa od momentu nadania przesyłki do jej doręczenia – również w trakcie zwrotu do nadawcy, gdy adresat nie odebrał przesyłki.
Szczegółowe zasady ubezpieczenia przesyłek nadawanych przez Klientów indywidualnych określone są w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia przesyłek pocztowych.
Jak skorzystać?
W momencie nadania przesyłki w placówce pocztowej poproś o jej ubezpieczenie.
Jaka jest wysokość opłaty?

Jak zgłosić szkodę?
W przypadku uszkodzenia, utraty lub ubytku zawartości przesyłki, nadawca może zgłosić szkodę na dwa sposoby:
- e-mailowo na adres: pocztex@agroubezpieczenia.pl
- listownie na adres: AGRO Ubezpieczenia – Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych, ul. Graniczna 17, 26-600 Radom.
W celu zgłoszenia szkody należy przygotować następujące dokumenty:
- wypełniony formularz zgłoszenia szkody, który dostępny jest tutaj,
- kopię potwierdzenia nadania przesyłki lub informację o przyczynie uniemożliwiającej dostarczenie potwierdzenia,
- dokumenty potwierdzające fakt zaistnienia i wartość poniesionej szkody (w tym posiadaną dokumentację fotograficzną przedmiotu przesyłki),
- kopię protokołu uszkodzenia lub ubytku zawartości przesyłki (w przypadku, gdy został sporządzony).
Ważne
Szkodę może zgłosić wyłącznie nadawca, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia uzyskania informacji o szkodzie. Więcej informacji znajdziesz w OWU, które dostępne jest tutaj.